سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید یک رکورد جدید را شکست.

رونالدو پس از هت تریک در بازی میان رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در برنابئو شمار هت تریک های خود در لالیگا را به عدد 22 رساند و از این حیث با تلمو زارا و الفردو دی استفانو که رکورد داران تاریخ هستند برابری کرد.

رونالدو تا کنون در شش حضورش در هفته های آغازین لالیگا 13 گل به ثمر رسانده است. با احتساب گلهایش در لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا، رونالدو تا به این جای فصل 17 گل زده است. در لالیگا نیمار با 7 و مسی با 6 گل فاصله قابل توجهی با او در جدول گلزنان دارند.




تاریخ : دوشنبه 93/7/14 | 10:25 صبح | نویسنده : | نظرات ()

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن شش گل در ده بازی اول لالیگا رکورد خارق العاده ای از خود به جای گذاشته است.

رونالدو بهترین رکورد 60 سال اخیر در این مقطع از لالیگا را به ثبت رسانده است. در فصل 55-1954 پاهینیو در شش هفته ده گل زد و از آن زمان تا کنون هیچ کس به این اندازه گل نزده بود. رونالدو رکورد آمانسیو و دی استفانو با 9 گل در فصل های 59-1958 و 69-1968 را نیز شکست.




تاریخ : دوشنبه 93/7/7 | 10:2 عصر | نویسنده : | نظرات ()

لئاندرو ولیز ، بازیکن سابق تیم چیلینو و مربی رونالدو در تیمهای پایه اسپورتینگ گفت :” کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست. همه شرایط برای بهترین بودن را دارد.”

وی افزود:” رونالدو در حال حاضر بهترین است. شرایط بسیار خوبی را پس از حضور در اردوی تیم ملی پرتغال در جام جهانی سپری کرد. حالا دوباره به شرایط خوبش برگشته است و کاری را انجام می دهد که نه تنها رئالی ها بلکه کل دنیا از آن لذت می برند : گلزنی.”

ولیز در ادامه گفت:” وقتی در مورد استعداد و نیروی خونی بازیکنان صحبت می کنیم، این یک بحث فنی و کیفیتی است. امیدوارم که کودکان زیادی حرفهای من را بخوانند چرا که همه چیز حتی دریبل زدن هم یاد گرفتنی است. رونالدو مدام تمرین می کرد. سرعت و تکنیک او را کمتر بازیکنی دارد.”

وی در مورد یکی از خاطراتش با رونالدو گفت :” وقتی شیشه آینه در حمام شکست یک توپ را بردم و از او پرسیدم که در آن چیست، جواب داد:” هوا” اما من پاسخ دادم:” میلوین ها دلار در آن است. باید درک کنی که می توانی چه چیزهایی در زندگی ببری و چه دستاوردهایی داشته باشی.” شاید او این خاطره را حتی در ذهنش هم نداشته باشد.”

ولیز افزیود:” رونالدو وقتی در سال 1998 به لیسبون آمد، در کنار بازیکنانی تمرین می کرد که آنها را ” نیمچه بازیکن ” می دانستم. رونالدو در میان آنها حضور داشت. 14 ساله بود و روند رو به رشدی داد .یکی از آینده دار ترین ها بود اما هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که به کجا برسد. قوای بدنی و تکنیکی بالایی لازم است تا یک بازیکن به این جا برسد. خیلی آرام بود و اعتماد به نفسش بالا بود.”




تاریخ : پنج شنبه 93/7/3 | 1:49 عصر | نویسنده : | نظرات ()

کریستیانو رونالدو تبدیل به سومین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگا شد.

ستاره پرتغالی رئال مادرید برای سومین بار از زمان پیوستنش به رئال در یک بازی چهار گل زد. در تاریخ رئال فقط دی استفانو با به ثمر رساندن چهار گل در چهار بازی از این حیث بالاتر از اوست.

رونالدو برای دومین بازی پیاپی بیش از سه گل در یک بازی زد. در طول تاریخ فقط آلدای ، باریناگا، نارو، دی استفانو و هیگواین موفق به این کار شده بودند. او حالا فقط یک هت تریک تا زارا و دی استفانو به عنوان رکوردداران تاریخ در زمینه هت تریک در لالیگا با 22 هت تریک فاصله دارد.

در حال حاضر رونالدو تبدیل به سومین گلزن برتر تاریخ رئال با 168 گل در لالیگا در کنار سانتیانا شد و فقط دی استفانو با 216 و رائول با با 228 گل بالاتر از اوست.




تاریخ : چهارشنبه 93/7/2 | 10:10 صبح | نویسنده : | نظرات ()

 کریستیانو رونالدو مقابل الچه چهار گل دیگر زد تا در عرض چهار روز هفت گل زده باشد و با اقتدار بر صدر جدول لالیگا قرار بگیرد.

کریستیانو حالا فقط 29 گل تا رکورد دی استفانو در لالیگا فاصله دارد. پس از درخشش دوباره هواداران شعار” کریستیانو، توپ طلا ” سر دادند تا از رونالدو برای سومین توپ طلایش حمایت کنند.

رونالدو در این بازی برای سیزدهمین بازی پیاپی در برنابئو گل زد.




تاریخ : چهارشنبه 93/7/2 | 10:9 صبح | نویسنده : | نظرات ()

کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن چهار گل مقابل الچه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

رونالدو پس از بازی گفت:” بازی خیلی خوبی بود. بازی را کمی بد شروع کردیم. یک پنالتی به حریف دادیم اما واکنش خوبی داشتیم و خیلی سریع دو گل زدیم. به ثمر رساندن چهار گل در یک بازی خیلی مشکل است. از هم تیمی ها متشکرم که توپ را به من پاس دادند تا بتوانم گل بزنم.”

وی گفت که پنالتی که داور برای الچه سوت زده ، درست بوده است و افزود:” هر چند که در آن لحظه از داور شکایت کردم اما باید اعتراف کنم که پنالتی به درستی سوت زده شد. توقعش را نداشتم. حرکت خیلی سریعی بود اما داور تصمیم درستی گرفت.”

رونالدو در مورد تغییرات پرشمار در ترکیب رئال در این بازی گفت:” مربی این تغییرات را انجام می دهد تا برخی بازیکنان بتوانند استراحت کنند. از نظر من تاکتیک خوبی است و بدین ترتیب تیم در کل سال سرحال می ماند.”

وی در مورد حرفهای مورینیو که گفته بود:” رونالدو عامل حذف رئال از لیگ قهرمانان 2012 بود” نیز  گفت:” این مسئله مهم نیست. رئال مادرید مهم است. از نظر شخصی شرابط خوبی دارم و می خواهم به این تیم کمک کنم. در مورد مسائل خارج از باشگاه صحبتی ندارم.”

رونالدو در مورد به ثمر رساندن چهار گل توسط خودش اظهار داشت:”دو ، سه بار دیگر این کار را کرده بودم. این آمار حاصل کار تیمی است. از هم تیمی ها متشکرم که به من کمک کردند. توپ بازی را برای پسرم به یادگاری می برم.”

وی در مورد حضور در پست مهاجم نوک در مقابل الچه بیان کرد:” مربی این تصمیمات را می گیرد و باید به آنها احترام گذاشت. مربی از سیستم چرخشی استفاده می کند و از من خواست در خط حمله بازی کنم. مهم پیروزی است و می خواهیم به جلو حرکت کنیم.”

ستاره پرتغالی در مورد دوئل کاسیاس و ناواس نیز توضیح داد:” این بحث تکراری شده است. ایکر و کیلور بهترین دروازه بان های لالیگا هستند. از این صحبت ها خسته شده ام. مهم این است که به روند خود ادامه بدهیم و به جلو حرکت کنیم. این بحث تمام شده است.”

رونالدو در مورد کاسیاس گفت :” هواداران درک می کنند که کاسیاس بازیکن بسیار مهمی در این باشگاه است.”

وی در مورد شرایط بدنی خود اظهار داشت:” حس خوبی دارم. دردی حس نمی کنم. بهتر شده ام. می خواهم این روند را اادامه بدهم. باید بهتر شوم و بیشتر بدوم. از نظر بدنی می توانم بهتر شوم. در وقفه بازیهای ملی سخت تمرین کردم تا مشکلات را پشت سر بگذارم. حس خوبی دارم و دردی حس نمی کنم.”

رونالدو در مورد شایعه بازگشت خود به منچستر گفت:” همه این حرفها شایعه هستند. آینده من رئال مادرید است. خیلی خوشحال هستم. فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در مورد آینده ام هیچ صحبتی ندارم.”




تاریخ : چهارشنبه 93/7/2 | 10:8 صبح | نویسنده : | نظرات ()

مربی الچه به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را با مایکل جردن مقایسه کرد.

فران اسکریبا، مربی الچه گفت :” بررسی کردن کریستیانو که بازیکن فوق العاده ایست و گلهای زیادی می زند، مثل زمانی است که در لیگ بسکتبال آمریکا همه تلاش می کردند که مایکل جردن را مهار کنند و او هم شمار زیادی از امتیازات را کسب می کرد.”

وی در ادامه گفت :” هدف اصلی ما کسب امتیازات خانگی و باقی است. شانس اندکی در لالیگا داریم و هر زمان که بخواهند بازیهای ما را برگزار می کنند. یک بازی ما امروز بود و دوباره جمعه بازی می کنیم. به همین خاطر ناچارا از سیستم چرخشی استفاده کردیم.”




تاریخ : چهارشنبه 93/7/2 | 10:6 صبح | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.