سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی مقابل لودگورتس در مورد رکورد بی نظیر تیمش با کسب 18 امتیاز از مرحله گروهی صحبت کرد.

آنالیز بازی:” به پیروزی نیاز داشتیم و بردیم. با جدیت بازی کردیم و بدون مشکل پیروز شدیم.”
روند دیگر:”این طور نبود که نسبت به این بازی خونسرد باشیم. مثل همیشه برای این بازی آماده شدیم. بازی آسانی بود. موقعیت هایی داشتیم و در نهایت شرایط خوب پیش رفت.”
بازیکنان خاص :” ناچو بازی فوق العاده ای داشت، چیچاریتو گل نزد اما برای تیم جنگید، مدران گل زد … در لحظات خوشایندی هستیم.”
ایارامندی:” آماده حضور در ترکیب است. عملکردش در سطح بالایی بوده است. در دو حضور قبلی خود هم مطمئن بود، پاسهای خوبی می داد و به جلو نگاه می کرد. اعتماد به نفس او بازی به بازی بهتر می شود. می تواند در بازیهای جام باشگاه های جهان بازی کند.”
سیستم 4-2-4 :” شاید یک گزینه برای آینده باشد. نیاز به تست های بیشتری داریم چرا که تعادل زیادی در این سیستم نداشتیم اما می توان از آن استفاده کرد.”
کرامر:” نمی توانم در مورد بازیکنانی که در رئال نیستند صحبت کنم، مگر آن که خلافش ثابت شود (می خندد). اما کرامر را دوست دارم، هافبک های زیادی را دوست دارم.”
چرخش :” کروس هفته گذشته استراحت کرد. بیل نیز همین طور . نیازی به استراحت نداشتند.”
رکورد:” تیم با جدیت و حرفه ای گری به این نتایج می رسد. آسان نیست که بتوانی انگیزه ات را همیشه حفظ کنی. باید این روند را ادامه بدهیم. تلاش می کنیم که به بهترین شکل آماده بازی ها شویم. گروه بی نظیری در اختیار داریم. از گفتن این حرف خسته نمی شویم. مثلا ناچو هر زمانی بازی می کند بسیار جدی و بی نظیر است.”
روند تیمی:” نمی شد تصور کرد که پس از شکست از اتلتیکو 19 بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر می گذاریم. می دانستم که مشکلات را حل می کنیم اما فکر نمی کردم اوضاع بدین شکل پیش برود.”
رابطه محبت آمیز در قبال بازیکنان:” نمی دانم که می توان در مورد عشق به بازیکنان صحبت کرد یا نه … در مورد روابطصحبت می کنیم. محبت زیادی وجود دارد. از آنها متشکرم. محبت زیادی در این باشگاه نسبت به آنها وجود دارد. همه چیز روبراه است. نیاز داریم که سخت بجنگیم و به تلاش ادامه بدهیم.”
بیل:” فقط یک برخورد با بینی اش انجام شده است. خدیرا به بازی جمعه نمی رسد، شاید هفته بعد بازی کند.”
خسه:” در بازی بعدی بیشتر بازی خواهد کرد. بر اساس برنامه به ترکیب اضافه می شود. باید از نظر هوازی بهتر شود و با ثبات تمرین کند.”




تاریخ : چهارشنبه 93/9/19 | 1:46 عصر | نویسنده : | نظرات ()

برخی می خواهند بگویند که رونالدو در رده ملی افت می کند اما آمار می گویند که آنها دروغ می گویند. رونالدو اسطوره ی چشم و چراغ یک ملت است.

کریستیانو این بار یک گل سه امتیازی دیگر را مقابل ارمنستان زد تا شمار گلهای خود در مسابقات یورو را به 23 برساند و بالاتر از توماسون تبدیل به آقای گل تاریخ یورو شود. او 17گلش را در مرحله راهیابی زده و 6 تا را در مرحله نهایی.

رونالدو یک تنه دارد تیم پرتغال که اکثر بازیکنان آن در حالت تعطیل رسمی بسر می برند را به یورو می برد تا نشان بدهد که یک نفره می خواهد آبروی ملت پرتغال را حفظ کند.




تاریخ : شنبه 93/8/24 | 12:47 عصر | نویسنده : | نظرات ()

B1rjCJXIAAENLiiرونالدو سومین کفش طلایش را گرفت/ “سالهای زیادی در رئال خواهم ماند”

B1riY-kCQAMPP-u

کریستیانو رونالدو امروز سومین کفش طلای دوران فوتبالش را بدست می آورد. در مراسم امروز پرز حضور دارد. کاسیاس، بیل، راموس و مادر رونالدو نیز خود را رسانده اند.دولوروس پس از نشان دادن کلیپی از کودکی تا حال رونالدو اشک هایش جاری شد.

رونالدو پس از دریافت این جایزه گفت:” انتظار نداشتم این همه آدم به این جا بیایند. از هم تیمی هایم متشکرم که به من کمک کردند چرا که به کمک آنها بردن این کفش طلا امکان پذیر نبود. بعد از آنها می خواهم از خانواده، هواداران و باشگاه تشکر کنم که به من فرصت دادند تا در بهترین باشگجاه دنیا بازی کنم. جوایز فردی را دوست دارم. این کفش طلا برای من مثل اولین کفش طلایم است. یک روز خیلی خاص است. می خواهم آن را با هوادارانی که از زمان آمدنم به رئال مرا حمایت کردند تشکر کنم. همان طور که قبلا گفتم لحظه خاصی است. قول می دهم که به تلاش ادامه بدهم ، گلهای بیشتری بزنم و پاس گل های بیشتری بدهم. سالهای زیادی از دوران فوتبالم در این جا مانده است و سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. این یک روز بسیار خاص برای من است و خیلی خوشحالم.”

پرز نیز اظهار داشت:”رونالدو به خاطر استعدادش شایسته تحسین است. برای او هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه رکوردها قابلیت شکسته شدن دارند. رونالدو یک افتخار برای باشگاه ماست و یک اسطوره زنده به شمار می رود. او یک الگو برای همه ورزشکاران است. امروز سومین کفش طلایش را می گیرد. هواداران از او متشکر هستند چرا که با تمام قوایش برای تیم بازی می کند.”

مدیر رئال افزود:” رونالدو یک بازیکن با توانایی های بی نظیر است چرا که می تواند در رئال موفق شود. این کفش طلا نمادی جدید از توانایی های اوست. سومین کفش طلایش است اما همه می دانیم که به دنبال چهارمی خواهد بود. در 262 بازی برای رئال 275 گل زده است. سانتیاگو برنابئو ، الگوی بزرگ ما گفت که رئال متعلق به بهترین هاست و رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او احترام ها را به خود جلب کرده است. چند ماه پیش آلفردو دی استفانو را از دست دادیم اما جانشین خلفش این جاست. به رونالدو تبریک می گویم و ابراز امیدواری می کنم که به روندش در رئال ادامه بدهد.”

 




تاریخ : چهارشنبه 93/8/14 | 8:28 عصر | نویسنده : | نظرات ()

پاسخ رونالدو به ژاوی:”یک میلیارد نفر همه چیز را دیدند”

کریستیانو شب درخشانی را داشت. او سه جایزه گرفت. اولی به خاطر بهترین گل فصل به والنسیا که جایزه اش را از دست خواننده اسپانیایی، داوید بیسبال گرفت و گفت :” به خاطر انتخاب شدن گلم خیلی خوشحالم. از هم تیمی ها متشکرم چرا که بدون آنها این گل به ثمر نمی رسید.”

پس از آن نوبت گرفتن جایزه بهترین مهاجم لالیگا از دست خامس بود. وی گفت:” این جایزه را خیلی دوست داشتم. یک دبل برای من است. خوشحالم و افتخار می کنم. ممنون از همه کسانی که مرا انتخاب کردند. این یک جایزه عادلانه است.”

سومین جایزه اش را از آنخل کانو، سپرست بانک BBVA گرفت و گفت:” نمی دانم چه بگویم. این آخرین جایزه ام بود، نه ؟ هت تریک در جوایز خیلی زیبا بود.”

کریتسیانو همه جوایزش را به هم تیمی ها و مربیشان تقسیم کرد. رونالدو در صحبت هایی کوتاه در مورد حرفهای ژاوی پیرامون وابستگی رئال به ضد حملات بیان کرد:” نمی دانم چه بگویم، یک میلیارد نفر همه چیز را دیدند.”




تاریخ : سه شنبه 93/8/6 | 9:51 صبح | نویسنده : | نظرات ()

کریستیانو چهاردهمین گلش را هم به بارسا زد تا نشان دهد که یکی از کابوس های بزرگ این تیم است. او حالا کم کم دارد تبدیل به یکی از بهترین گلزنان تاریخ رئال – بارسا می شود.

رونالدو  این دوئل را از مسی برد تا عملا خود را برای سومین توپ طلایش آماده کند. ستاره پرتغالی درخشید ، یک پنالتی حساس را به بهترین شکل به گل بدل کرد.




تاریخ : یکشنبه 93/8/4 | 1:28 عصر | نویسنده : | نظرات ()

کارلو آنچلوتی ، مربی رئال در مورد تعویض شدن رونالدو در بازی رئال و لیورپول با کنایه صحبت کرد.

در بازی بارسلونا و ایبار، مسی پیش از تعویض انریکه از این بازیکن سوال پرسید که بازیکن آرژانتینی با تعویض شدن مخالفت کرد و در زمین ماند. مربی رئال با اشاره به این مطلب گفت:” تفکرم این بود که در صورت ارائه عملکرد خوب تیم به رونالدو استراحت بدهیم. او بارها استارت زد و می خواستیم که برای بازی شنبه سرحال باشد. گل زده بود و خوشحال بود. همه از او راضی هستیم. بدون آن که سوالی بپرسم او را تعویض کردم (می خندد).”

آنچلوتی در مورد پیروزی تیمش در آنفیلد بیان کرد:”تیم بسیار  پخته و با اعتماد به نفس ظاهر شد. همه چیز خوب پیش رفت. در دقایق آغازین خوب دفاع کردیم وبازی را با جدیت کنترل کردیم. پس از آن با کیفیت و انسجام ظاهر شدیم.”

وی در مورد ایسکو گفت:” همیشه به او اعتماد داشته ایم. در غیاب بیل فرصت های بیشتری به او رسیده است. ایسکو  شرایط خوبی دارد، در خدمت تیم است. در مورد حملات هم کل تیم کمک می کنند.”




تاریخ : پنج شنبه 93/8/1 | 10:56 صبح | نویسنده : | نظرات ()

آربلوا در مورد احتمال تجیل از مسی در برنابئو گفت :” رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. اگر قرار است از کسی در برنابئو تجلیل شود آن رونالدوست .”

وی در ادامه در مورد پیروزی در آنفیلد گفت :” به خاطر برد و نحوه برد شب خارق العاده ای بود.”

وی در مورد بازی در آنفیلد گفت :” برایم عجیب بود که در آن جا به چشم یک دشمن نگاه شود.” و پیش بینی کرد که کارواخل در الکلاسیکو فیکس شود :” صادق هستم. فکر می کنم که کارواخال شنبه در ترکیب باشد. مسلما دوست دارم هواداران با ما باشند و پیروز شویم. حاضرم بازی نکنم اما پیروزی تیم را ببینم.”




تاریخ : پنج شنبه 93/8/1 | 10:55 صبح | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.