سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لئاندرو ولیز ، بازیکن سابق تیم چیلینو و مربی رونالدو در تیمهای پایه اسپورتینگ گفت :” کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست. همه شرایط برای بهترین بودن را دارد.”

وی افزود:” رونالدو در حال حاضر بهترین است. شرایط بسیار خوبی را پس از حضور در اردوی تیم ملی پرتغال در جام جهانی سپری کرد. حالا دوباره به شرایط خوبش برگشته است و کاری را انجام می دهد که نه تنها رئالی ها بلکه کل دنیا از آن لذت می برند : گلزنی.”

ولیز در ادامه گفت:” وقتی در مورد استعداد و نیروی خونی بازیکنان صحبت می کنیم، این یک بحث فنی و کیفیتی است. امیدوارم که کودکان زیادی حرفهای من را بخوانند چرا که همه چیز حتی دریبل زدن هم یاد گرفتنی است. رونالدو مدام تمرین می کرد. سرعت و تکنیک او را کمتر بازیکنی دارد.”

وی در مورد یکی از خاطراتش با رونالدو گفت :” وقتی شیشه آینه در حمام شکست یک توپ را بردم و از او پرسیدم که در آن چیست، جواب داد:” هوا” اما من پاسخ دادم:” میلوین ها دلار در آن است. باید درک کنی که می توانی چه چیزهایی در زندگی ببری و چه دستاوردهایی داشته باشی.” شاید او این خاطره را حتی در ذهنش هم نداشته باشد.”

ولیز افزیود:” رونالدو وقتی در سال 1998 به لیسبون آمد، در کنار بازیکنانی تمرین می کرد که آنها را ” نیمچه بازیکن ” می دانستم. رونالدو در میان آنها حضور داشت. 14 ساله بود و روند رو به رشدی داد .یکی از آینده دار ترین ها بود اما هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که به کجا برسد. قوای بدنی و تکنیکی بالایی لازم است تا یک بازیکن به این جا برسد. خیلی آرام بود و اعتماد به نفسش بالا بود.”




تاریخ : پنج شنبه 93/7/3 | 1:49 عصر | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.