سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی مقابل لودگورتس در مورد رکورد بی نظیر تیمش با کسب 18 امتیاز از مرحله گروهی صحبت کرد.

آنالیز بازی:” به پیروزی نیاز داشتیم و بردیم. با جدیت بازی کردیم و بدون مشکل پیروز شدیم.”
روند دیگر:”این طور نبود که نسبت به این بازی خونسرد باشیم. مثل همیشه برای این بازی آماده شدیم. بازی آسانی بود. موقعیت هایی داشتیم و در نهایت شرایط خوب پیش رفت.”
بازیکنان خاص :” ناچو بازی فوق العاده ای داشت، چیچاریتو گل نزد اما برای تیم جنگید، مدران گل زد … در لحظات خوشایندی هستیم.”
ایارامندی:” آماده حضور در ترکیب است. عملکردش در سطح بالایی بوده است. در دو حضور قبلی خود هم مطمئن بود، پاسهای خوبی می داد و به جلو نگاه می کرد. اعتماد به نفس او بازی به بازی بهتر می شود. می تواند در بازیهای جام باشگاه های جهان بازی کند.”
سیستم 4-2-4 :” شاید یک گزینه برای آینده باشد. نیاز به تست های بیشتری داریم چرا که تعادل زیادی در این سیستم نداشتیم اما می توان از آن استفاده کرد.”
کرامر:” نمی توانم در مورد بازیکنانی که در رئال نیستند صحبت کنم، مگر آن که خلافش ثابت شود (می خندد). اما کرامر را دوست دارم، هافبک های زیادی را دوست دارم.”
چرخش :” کروس هفته گذشته استراحت کرد. بیل نیز همین طور . نیازی به استراحت نداشتند.”
رکورد:” تیم با جدیت و حرفه ای گری به این نتایج می رسد. آسان نیست که بتوانی انگیزه ات را همیشه حفظ کنی. باید این روند را ادامه بدهیم. تلاش می کنیم که به بهترین شکل آماده بازی ها شویم. گروه بی نظیری در اختیار داریم. از گفتن این حرف خسته نمی شویم. مثلا ناچو هر زمانی بازی می کند بسیار جدی و بی نظیر است.”
روند تیمی:” نمی شد تصور کرد که پس از شکست از اتلتیکو 19 بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر می گذاریم. می دانستم که مشکلات را حل می کنیم اما فکر نمی کردم اوضاع بدین شکل پیش برود.”
رابطه محبت آمیز در قبال بازیکنان:” نمی دانم که می توان در مورد عشق به بازیکنان صحبت کرد یا نه … در مورد روابطصحبت می کنیم. محبت زیادی وجود دارد. از آنها متشکرم. محبت زیادی در این باشگاه نسبت به آنها وجود دارد. همه چیز روبراه است. نیاز داریم که سخت بجنگیم و به تلاش ادامه بدهیم.”
بیل:” فقط یک برخورد با بینی اش انجام شده است. خدیرا به بازی جمعه نمی رسد، شاید هفته بعد بازی کند.”
خسه:” در بازی بعدی بیشتر بازی خواهد کرد. بر اساس برنامه به ترکیب اضافه می شود. باید از نظر هوازی بهتر شود و با ثبات تمرین کند.”




تاریخ : چهارشنبه 93/9/19 | 1:46 عصر | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.