سفارش تبلیغ
صبا ویژن

B1rjCJXIAAENLiiرونالدو سومین کفش طلایش را گرفت/ “سالهای زیادی در رئال خواهم ماند”

B1riY-kCQAMPP-u

کریستیانو رونالدو امروز سومین کفش طلای دوران فوتبالش را بدست می آورد. در مراسم امروز پرز حضور دارد. کاسیاس، بیل، راموس و مادر رونالدو نیز خود را رسانده اند.دولوروس پس از نشان دادن کلیپی از کودکی تا حال رونالدو اشک هایش جاری شد.

رونالدو پس از دریافت این جایزه گفت:” انتظار نداشتم این همه آدم به این جا بیایند. از هم تیمی هایم متشکرم که به من کمک کردند چرا که به کمک آنها بردن این کفش طلا امکان پذیر نبود. بعد از آنها می خواهم از خانواده، هواداران و باشگاه تشکر کنم که به من فرصت دادند تا در بهترین باشگجاه دنیا بازی کنم. جوایز فردی را دوست دارم. این کفش طلا برای من مثل اولین کفش طلایم است. یک روز خیلی خاص است. می خواهم آن را با هوادارانی که از زمان آمدنم به رئال مرا حمایت کردند تشکر کنم. همان طور که قبلا گفتم لحظه خاصی است. قول می دهم که به تلاش ادامه بدهم ، گلهای بیشتری بزنم و پاس گل های بیشتری بدهم. سالهای زیادی از دوران فوتبالم در این جا مانده است و سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. این یک روز بسیار خاص برای من است و خیلی خوشحالم.”

پرز نیز اظهار داشت:”رونالدو به خاطر استعدادش شایسته تحسین است. برای او هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه رکوردها قابلیت شکسته شدن دارند. رونالدو یک افتخار برای باشگاه ماست و یک اسطوره زنده به شمار می رود. او یک الگو برای همه ورزشکاران است. امروز سومین کفش طلایش را می گیرد. هواداران از او متشکر هستند چرا که با تمام قوایش برای تیم بازی می کند.”

مدیر رئال افزود:” رونالدو یک بازیکن با توانایی های بی نظیر است چرا که می تواند در رئال موفق شود. این کفش طلا نمادی جدید از توانایی های اوست. سومین کفش طلایش است اما همه می دانیم که به دنبال چهارمی خواهد بود. در 262 بازی برای رئال 275 گل زده است. سانتیاگو برنابئو ، الگوی بزرگ ما گفت که رئال متعلق به بهترین هاست و رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او احترام ها را به خود جلب کرده است. چند ماه پیش آلفردو دی استفانو را از دست دادیم اما جانشین خلفش این جاست. به رونالدو تبریک می گویم و ابراز امیدواری می کنم که به روندش در رئال ادامه بدهد.”

 




تاریخ : چهارشنبه 93/8/14 | 8:28 عصر | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.