سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کروس :” رئال مادرید یک پله بالاتر از بایرن است”

تونی کروس ، خرید جدید رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

خرید جدید رئال مادرید در مصاحبه با خبرنگاران گفت:” مسلما می خواستم بایرن را ترک کنم اما برای من گزینه دیگری وجود نداشت. فقط می خواستم به رئال مادرید بپیوندم. من فرد مناسبی برای بردن جامها هستم”

وی افزود :” سطح توقعات را در باشگاهی مثل رئال مادرید دوست دارم. در بایرن فقط پیروزی اهمیت دارد. این جا نیز همین طور است.”

کروس افشا کرد که برای پیوستن به رئال با خدیرا صحبت کرده است :” خدیرا خیلی در مورد رئال برای من تعریف کرد. نمی دانم که در آینده اش چه اتفاقی رخ می دهد و چه آینده ای پیش روی اوست اما مسلما از رئال مادرید تعریف کرد.”

شماره 8 جدید رئال مادرید در مورد پست ایده آل خود گفت :” در سالهای اخیر تقریبا در همه پست ها بازی کرده ام و هیچ مشکلی ندارم.”

وی در مورد شایعه اختلاف با گواردیولا گفت :” هیچ مشکلی با او نداشتم. تنها انگیزه ام برای جدایی از بایرن ، پیوستن به رئال مادرید بود. رابطه خوبی با هم داشتیم. سبک او کاملا مناسب من بود.”

کروس در مورد شانس های حضور خود در سوپرکاپ اروپا گفت:” من در روز 14 مرداد به تمرینات اضافه می شوم، یعنی یک هفته پیش از سوپرکاپ. در این باره مربی تصمیم گیری خواهد کرد هدفم در رئال ؟ بردن همه جامها.”

شماره 8 رئال در مورد دلایل جدایی خود از بایرن اظهار داشت:” در بایرن مدت زیادی حضور داشتم و جامهای زیادی بردم.اما می خواستم یک گام متفاوت بردارم و در باشگاه بزرگ دیگری حضور داشته باشم. این تصمیم من هیچ ربطی به بازی رئال و بایرن در نیمه نهایی نداشت.”

وی در مورد رابطه خود با آنجلوتی گفت:” بسیار کم با هم صحبت کردیم . اما نه حالا و در هیچ زمان دیگری نخواهم گفت که با یکدیگر چه صحبت هایی انجام داده ایم.”

کروس در مورد این که رئال چه زمانی با او تماس گرفته است ، بیان کرد:” اولین تماس من با رئال مادرید مدتها پیش اتفاق افتاد. هدفم همیشه روی کاری بود که از دستم بر می آید.”

این بازیکن افزود :” رئال مادرید از نظر من یک پله بالاتر از بایرن است ، نامبر وان است.” و در مورد خامس گفت :” من هم مثل خیلی های دیگر جذب توانایی های او شدم اما آمدن یا نیامدن او به من ارتباطی ندارد.”

کروس در مورد مشورت خود با لوو در مورد رئال گفت :” لوو در مورد رئال مادرید برای من تعریف کرد و گفت که مسلما باشگاه بزرگی است.”

وی در مورد جنجالی شدن رقص او و تیم ملی آلمان گفت :” مسلما آن رقص علیه هیچ کس نبود. اگر کسی از آن برداشت دیگری کرده است ، خودش مشکل دارد.”

کروس در مورد واکنش بایرنی ها به این انتقال گفت:” همه آنها این تصمیم من را پذیرفتند ، به من روحیه دادند و برایم آرزوی موفقیت کردند.”

وی در مورد بحث توپ طلای جامی گفت :” برای من جوایز تیمی مهمتر از جوایز فردی هستند. ” و در مورد تسلط خود بر اسپانیای گفت :” فقط ” شب بخیر” و  “حالا مادرید ” را بلد هستم!”




تاریخ : جمعه 93/4/27 | 2:18 عصر | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.