سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای فردوسی پور، فازت چیه؟

حتما این متن را تا آخر بخوانید ...

این مطالب فقط جهت افزایش آگاهی مردم عزیزمان درباره افراد به اصطلاح گزارشگر می باشد وگرنه این افراد در برابر کریستیانو رونالدو کبیر و ایکر مقدس هیچ چیز نیستند و آوردن اسم این به اصطلاح گزارشگران دون پایه کنار کریستیانو رونالدو کبیر و ایکر مقدس فقط باعث می شود تا اندکی خوشحال شوند.

در یک هفته اخیر ماجرای سوزش دسیما به تلویزیون ایران نیز کشیده شده است. شدت گرفتن حملات به رئالی ها به حدی مشهود است که داد هواداران رئال را در آورده است.

سردسته این حملات کسی نیست به جز عادل فردوسی پور . کسی که تا پیش از قهرمانی رئال در اروپا به عنوان مظهر بی طرفی در گزارش هایش در صدا و سیما شناخته می شد. بسیاری از رئالی ها او را دوست داشتند و می گفتند که شاید قلبا بارسایی باشد اما حداقلش این است که بر خلاف یوسفی ، خیابانی و … آن را علنا به زبان نمی آورد.

اما حقیقت این است که شدت ناراحتی از قهرمانی رئال در اروپا باعث شده که او که “گواردیولا وار” ماسک به صورت زده بود ، صورتکش را بکند و روی واقعی خود را عیان کند.

حملات بی امان او به ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید و حالا ژابی و راموس به شکل مشخصی حال دگرگون او را عیان می کند. عجیب این که او در ناکامی اسپانیا فقط و فقط رئالی ها را مقصر می داند و به شکلی کاملا غیرعمدی(!!!) از بازیکنان اتلتیکو و بارسلونا نام نمی برد.

هر بار که دیگو کاستا توپ لو می دهد ، علتش را قدرت خط دفاع شیلی عنوان می کند و هر بار که آلبا توپ از زیر پایش رد می شود ، سکوت را ترجیح می دهد. ژابی را به خاطر دو پاس اشتباه با انواع و اقسام حملات مورد عنایت قرار می دهد اما وقتی بوسکتز از یک قدمی دروازه خالی را به اوت می زند ، او را به عنوان مقصر شکست معرفی نمی کند!

در بازی اسپانیا – هلند در حالی که به زعم 99/9 درصد کارشناسان ، ژاوی هرناندز بدترین بازیکن میدان بود ، او حتی یک اشاره کوچک هم به عملکرد این بازیکن نداشت و به کاسیاسی تاخت که به جز گل چهارم ، روی هیچ کدام از گلها نمی شد او را مقصر دانست. روی گل دوم رویش خطا شد و روی گل پنجم کاری از دستش به تنهایی بر نمی آمد. کسی می توانست ادعا کند اگر ایکر آن اشتباه را نمی کرد ، اسپانیا نمی باخت؟

بحث های کارشناسی قبل و بعد از بازیها هم فرصت دیگری بود تا کسانی که از قهرمانی رئال ناراحت هستند ، حملات را شدت ببخشند. فردوسی پور بارها سوال منسوخ شده ” رونالدو یا مسی؟” را از مهمانانش پرسید و وقتی مهمانان از رونالدو تمجید می کردند ، مثل ماجرای دونگا آنها را تمسخر می کرد و علتش را ” آرژانتینی ستزی” می دانست!

در سه روز اخیر نیز تقریبا هر کسی را می دید ، در مورد کاسیاس می پرسید تا شاید انتقادی را بشنود اما اغلب مثل ماجرای دکتر صدر شکست خورد. صدر در مقابل انتقادات تهیه کننده “بیست چهارده” ، به تمجید از کاپیتان رئال پرداخت.

در هر صورت به نظر نمی رسید که این رفتارها ذره ای در عظمت ایکر یا رونالدو خدشه ایجاد کند . همان طور که در مقابل “اورژینال ، اورژینال” خواندن رونالدو نازاریو توسط میثاقی، باز هم یک کریستیانو شب بعدش نیمی از آرای مردم را کسب کرد و به عنوان بهترین بازیکن جهان برگزیده شد.




تاریخ : پنج شنبه 93/3/29 | 11:58 صبح | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.