سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسخ راموس به شعار اتلتیکویی ها :” سرخپوست ها بدانند که چه کسی حاکم پایتخت است!”

رئال مادرید امروز شش بامداد به وقت اسپانیا وارد سیبلس شد و با هوادارانش قهرمانی را جشن گرفتند . بازیکنان سوار بر اتوبوس قهرمانی شدند که شعار ” قهرمانان ، لادسیما ، ممنون از مادریدیستاها ” رویش نقش بسته بود . هزاران مادریدیستا در آن جا در انتظار تیم بودند . کسانی که شش ساعت منتظر بودند تا در کنار اسطوره هایشان جشن بگیرند .

سرجیو راموس به رئال مادرید تی وی گفت :” مادریدیسموها لیاقت این کلمات را دارند .  ” راموس از سویی پاسخ شعار هفته گذشته اتلتیکویی ها را این گونه داد :” گوش کنید ، گوش کنید . ما بردیم . سرخپوست هایی که وارد مادرید می شوند ، بدانند که چه کسی حاکم پایتخت است . ” درست یک هفته پیش اتلتیکویی ها پس از قهرمانی لیگ گفته بودند :” وایکینگ ها بدانید که چه کسی حاکم پایتخت است !”

ایکر کاسیاس هم گفت :” خیلی ممنون از آنهایی که ما را در لیسبون ، برنابئو و این جا حمایت کردند . گل سرجیو همه چیز را عوض کرد . خیلی بزرگوار هستید . ” و پس از آن شعار معروف ” چطور می توانم دوستت نداشته باشم ” را سر داد .

کریستیانو پس از آن میکروفون را برداشت و خطاب به هواداران گفت :” هالا مادرید ! ” باقی بازیکنان مثل مودریچ هم شعار ” قهرمانان ، قهرمانان ” را سر زدند . پس از آن آربلوا یک قول جالب به هواداران داد :” فردا موهای لوکا را کوتاه می کنیم ! ” این بخش اول جشن بود . امشب نیز در سیبلس قرار است که ادامه جشن در حضور جمع کثیری از هواداران برگزار شود .




تاریخ : یکشنبه 93/3/4 | 12:15 عصر | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.