سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راسل این روزها در حال جواب دادن به دادگاه ملی اسپانیا در مورد قیمت واقعی نیمار ، بازیکن برزیلی است .

در حقیقت در حالی که بارسا سعی می کند قیمت این بازیکن را 57 میلیون یورو جلوه بدهد ، گزارشات دادگاهی می گویند که وی چیزی حدود 95 میلیون یورو برای بارسا آب خورده است و بالاتر از کریستیانو و گرت بیل تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن جهان شده است .

به گفته الکونفیدنشال دلیل این جنون راسل و بارسلونا ، کل کل با رئال مادرید بوده است . به گفته این منبع ، رئال در تابستان 2010 خرید نیمار را نهایی کرده بود و این بازیکن در آستانه پیوستن به رئال بود ، اما بارسا مثل خروس بی محل ، وارد کارزرار شد و این معامله را به هم زد .

پرز این اتفاق یادش نرفت و در تابستان 2011 تصمیم گرفت که تلافی کند . به همین علت در حالی که تمایل چندانی به خرید نیمار نداشت ، فشارها را افزایش داد و تا جایی که می توانست بارسا را تحت منگنه قرار داد .

همین باعث شد که راسل جوگیر شود ، 10 میلیون یورو را به عنوان پیش قرارداد به پدر نیمار بدهد . بارسا که می دید رئال دارد فشار می آورد ، جدا از 40 میلیونی که به سانتوس داد ، 40 میلیون یوروی دیگر هم برای پدر نیمار به عنوان رشوه کنار گذاشت تا با توجه به کمیسیون هایی که در این میان جا به جا شد ، نیمار 95 میلیون یورو آب بخورد .




تاریخ : چهارشنبه 92/11/2 | 12:10 عصر | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.