سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حتما این مطلب را بخوانید:  

رونالدو ما با شادی های تو شاد و با ناراحتی هایت ، ناراحت شدیم.از این که توپ طلای 2013 را بردی باعث افتخار ما رئالی ها هستی ، به تو تبریک می گوییم ، توپ طلا همیشه لایق تو بوده ، هست و خواهد بود.
لازم می دانم تا پاره ای از توضیحات را در مورد نظرات عده ای از کارشناسان و مربیان که در این چند سال در مورد رئال مادرید و کریستیانوی کبیر داده اند ، بازگو کنم:

امیدوارم این مطلب را یا آنها بخوانند یا به گوشششان برسد:

جناب آقایان صدر ، قلعه نویی ، پیمان یوسفی ، جواد نکونام ، میثاقی ، مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور از جمله افرادی هستند که در ایران مخالف رئال و کریستیانوی کبیر هستند.

- البته خوبی آقایان فردوسی پور و مزدک میرزاییی این است که با این که طرفدار مسی و بارسلونا هستند اما رونالدو را لایق توپ طلا می دانستند.

- آقای میثاقی گزارشگری که به بارسایی بودن اعتراف کرده است ، در جمله ای عجیب مدعی شد که کریستیانو به واسطه تلاش و پشتکارش از " اسطوره زمان خود " بالا زده است . مشخص نیست که بر چه معیاری او تصمیم گرفته که مسی را که به همراه خانواده ی کلاهبردارش ، تبادل مواد مخدر را به عنوان حرفه انتخاب کرده است ، به عنوان اسطوره انتخاب کند .

- آقای نکونام هم که تکلیفش مشخص است چه مسی افتضاح و چه خوب به او رای میدهد با کسانی که چشم بسته از کسی طرفداری میکنند هیچ کسی کاری ندارد.به خاطر همین در اول گفتم  صد رحمت به آقایان فردوسی پور و مزدک میرزاییی .

- آقای پیمان یوسفی نیز که همیشه گزارش های یکطرفه اش ،‌سوهان روح رئالی بوده است ، اعتراف کرد که بارسایی و طرفدار مسی است اما این جایزه را " نوش جان "‌رئالی ها می داند و حس می کند که کریستیانو برنده خواهد شد .

- آقای امیر قلعه نوعی نیز با نوع ادبیات مضحکش ، از عبارت " ما ایرانی ها " استفاده کرد و خود و گروهبان قندلی های دور و برش را با کل جمعیت ایران یکسان دانست . وی گفت که کل جمعیت ایران خواستار رسیدن توپ طلا به مسی هستند ، آن هم در حالی که بازیکن ارژانتینی لایق این جایزه نبوده است . بامزه این که تنها دلیل انتخاب ریبری توسط گروهبان قندلی این بود که چون مسی خوب نبوده ، ریبری را انتخاب می کند و نه کریستیانو !!

- البته از این دست اظهار نظرها کم نداشتیم مثلا پارسال که مسی برنده توپ طلا شد بعد از پخش قسمت هایی از مراسم توسط برنامه نود ، عادل فردوسی پور به علی دایی زنگ زده و نظر او را می پرسد و ایشان هم می گویند که وقتی جایزه به مسی رسید ، رونالدو خیلی ناراحت شد البته سعی میکرد که نشان ندهد.ببخشید ما عملکرد آقای دایی را در این چند سال دیده ایم اگر کوچکترین بی عدالتی در حق ایشان و یا تیمشان بشود زمین و زمان را به آتش میکشند و همه را متهم می کنند اگر ایشان البته خیلی خیلی به دور است ولی باز هم اگر جای رونالدو کبیر بودند و در حقشان بی عدالتی میشد و توپ طلا را به کس دیگری میدادند چه کارد میکردند؟! فکر کنم کل سالن را با بمب منفجر میکردند.البته همین طور در مورد آقای امیر قلعه نویی.

- یکی دیگر از افرادی که تعجب رسانه ها و هموطنانش را با انتخاب افتضاحش در پی داشت کارلوس کی روش بود او می گوید من نظرات چند نفر در ایران را خواستم و آنها گفتند مسی و من به همین علت رای اولم را به مسی و رای دومم را به رونالدو دادم.کسی نیست که بگه تو خودت باید با این سابقه به دیگران نظر بدی ، حالا از دیگران پرسیدی اگه میگفتن برو بیفت تو چاه میرفتی ؟! اونوقت ایشان در مورد تعطیلی لیگ و اردوی تیم ملی از هیچ کسی نظر نمی خواهد و کارش را می کند واقعا از کارهای ایشان میشه از تعجب شاخ درآورد.ببینید تیم ملی کشورمان دست کی هست و به چه آدمی دل خوش کردیم.

- اما آقای صدر که ایشان پرچمدار ضد رئال و رئالی است و اصلا کریستیانو رونالدو کبیر را قبول ندارد و سوهان روح همهی رئالی ها به شکل شدید است.ایشان در چهار سالی که مسی برنده توپ طلا شد ، مسی را لایق توپ طلا می دانست در صورتی که خیلی ها حداقل در یکی دو سالش رونالدو را لایق کسب توپ طلا می دانستند و میگفتند که بی عدالتی شده است ولی ایشان با این موضوع مخالفت میکرد.امسال که رونالدو کبیر برنده جایزه بهترین بازیکن سال 2013 شد ایشان با کمال تعجب ریبری را لایق توپ طلا میداند و علتش را موفقیت بایرن در طول سال 2013 دانست ، ایشان اظهار نظرهایی می کنند که به مدرک دکترای ایشان باید یک شک بزرگ کرد به این علت که ایشان به این نکته توجه نکرد که به طور مثال سال گذشته مسی هر چند که در طول سال فقط کوپا دل ری را برد ، به این جایزه رسید یا وقتی رونالدو کبیر با رئال به قهرمانی لیگا رسید و یا آقای گل لیگا شد باز هم با ناعدالتی به این جایزه نرسید.آقای صدر تو رو خدا در مورد رئال و رونالدوی کبیر صحبت نکن .

- البته در این بین افراد خوبی هم هستند مانند رضا جاودانی که ایشان در سالگرد شبکه ورزش آقای صدر را مخالف رئال و رونالدوی کبیر دانست ولی آقای صدر این مسئله را با وقاهت تمام رد کرد.آقای صدر پنجشنبه شب ها در برنامه مسخره آنسوی نیمکت حضور دارد و یک سری حرف هایی میزند که سوهان روح رئالی هاست ، ما که ایشان را به خاطر حرف های نا حقشان به خدا واگذار می کنیم.

و در آخر شاید بهتر باشد این افراد در مورد بازیکنان و تیم های محبوب خود سخن گفته و از سخن گفتن در مورد رئال مادرید و رونالدوی کبیر پرهیز کنند ، البته جمله زیر به طور کامل در مورد این افراد صدق می کند :

کسی که خوابیده را می شود بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده هرگز نمی توان بیدار کرد.




تاریخ : چهارشنبه 92/10/25 | 3:11 عصر | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.