سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه از رسیدن توپ طلا به کریستیانو هیجان زده هستند . فوتره ، پیشکسوت اتلتیکو و تیم ملی پرتغال می گوید :"‌به نظرم در سال 2012 هم باید رونالدو می برد . در لالیگا بهترین بود و گلهای کلیدی مثل نیوکمپ برد . در چمپیونزلیگ بدشانسی آورد که ضربات پنالتی اوت شد . این جایزه تجلیلی بود از اوزه بیو ، افتخاری است برای همه پرتغالی ها . "‌

وی در ادامه گفت :" نمایشی که مقابل سوئد داشت ، باعث شد که بخت اول باشد . یک تنه کشورش را به جام جهانی برد . عدالت برقرار شد . ریبری و مسی روی هم کمتر از او در سال 2013 گل زدند . او روی سن رفت و چهره ای که کمتر انتظار داشتیم را ارائه داد .  کریستیانو یک پدر و یک پسر عالی است . انسان فوق العاده ایست . معمولا او را این گونه نمی بینیم اما اشک هایش نشان داد که چه شخصیت فوق العاده ای دارد . "

 مندس :"‌یکی از شادترین روزهای زندگی من است "

خورخه مندس ، وکیل این بازیکن نیز گفت :"‌بی تردید کریستیانو لیاقتش را داشت . بهترین بازیکن دنیاست و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد بود . بازیکن بی نظیری است که می تواند در رئال و تیم ملی پزتغال حماسه سازی کند . بسیار خوشحالم . برای این جایزه سخت تلاش کرد . "‌

وی در ادامه گفت :" دوشنبه یکی از شادترین روزهای زندگی من بود . افتخار می کنم که وکیل حرفه ای بهترین باریکن دنیا هستم . به نظرم این توپ طلا ، اولین جایزه از  جوایز زیادی است که در پیش خواهد بود . به خاطر کریستیانو و خودم خیلی احساساتی و خوشحالم . "

 بنتو :"‌عدالت برقرار شد "

پائولو بنتو ، مربی تیم ملی پرتغال نیز گفت :"‌کریستیانو با حرفه ای گری ،‌سخت کوشی و تلاش مداوم به این جایزه رسید . او از نظر حرفه ای گری بی نظیر بود . عدالت برقرار شد . البته سالهای دیگری هم لیاقتش را داشت . در سال 2012 از نظر جامها و روندش بهترین بود . "‌

وی در مورد اشکهای کریستیانو گفت :"‌او خیلی عادی بود . در یک لحظه بزرگ احساساتی شد . حضور پسر و مادرش باعث شد که اشکهایش جاری شوند . یک فرد متعهد به خانواده است و به همین خاطر گریست . بردن توپ طلا برای یک بازیکن از نظر فردی ، مهمترین اتفاق است . "

 زیدان :" کریستیانو لیاقتش را داشت "

زین الدین زیدان ، کمک مربی رئال نیز در مورد اشکهای کریستیانو گفت :"‌شگفت زده نشدم . او هم یک انسان است و این طبیعی است . در این لحظات اتفاقاتی هستند که باعث می شوند احساساتی شوی . این یک جایزه مهم بود که نه فقط امسال ، بلکه سال های گذشته هم لیاقتش را داشت . حضور خانواده اش خیلی مهم بود . "

وی در ادامه گفت :"‌از نظر فردی مسلما لیاقتش را داشت . این جایزه برای بازیکنی است که بیشترین گل را بزند و بیشترین پاس گل را بدهد . در فوتبال جامهای فردی مهم هستند اما توپ طلا از نظر فردی مهم است . به خاطر او همه خوشحالیم . "




تاریخ : چهارشنبه 92/10/25 | 3:10 عصر | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.