سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شبکه ورزش سیما تصمیم به پخش زنده مراسم انتخاب بهترین های سال فیفا کرد که تقریبا به ندرت صحنه هایی از مراسم را به رخ کشید اما به هر حال فرصتی بود تا آنتی مادریدیسموها ، شروع به ناله و زاری کنند .

در ابتدای برنامه ، میثاقی ، گزارشگری که به بارسایی بودن اعتراف کرده است ، در جمله ای عجیب مدعی شد که کریستیانو به واسطه تلاش و پشتکارش از " اسطوره زمان خود " بالا زده است . مشخص نیست که بر چه معیاری او تصمیم گرفته که مسی که به همراه خانواده اش کلاهبرداری و تبادل مواد مخدر را به عنوان حرفه انتخاب کرده است ، به عنوان اسطوره انتخاب می کند .

پس از آن نوبت امیر حاج رضایی ، گزارشگر همیشه صادق و صریح بود که کریستیانو رونالدو را لایق توپ طلا بداند . پیمان یوسفی نیز که همیشه گزارش های یکطرفه اش ،‌سوهان روح رئالی بوده بوده است ، اعتراف کرد که بارسایی و طرفدار مسی است اما این جایزه را " نوش جان "‌رئالی ها می داند و حس می کند که کریستیانو برنده خواهد شد .

امیر قلعه نوعی نیز با نوع ادبیات مضحکش ، از عبارت " ما ایرانی ها " استفاده کرد و خود و گروهبان قندلی های دور و برش را با کل جمعیت ایران یکسان دانست . وی گفت که کل جمعیت ایران خواستار رسیدن توپ طلا به مسی هستند ، آن هم در حالی که بازیکن ارژانتینی کل سال را مصدوم بوده است . بامزه این که تنها دلیل انتخاب ریبری توسط گروهبان قندلی این بود که چون مسی مصدوم بوده ، ریبری را انتخاب می کند و نه کریستیانو !!

ضد رئالی دیگر ، مزدک میرزایی بود که او هم عشقش به مسی و بارسلونا را اعتراف کرد اما گفت که کریستیانو به واسطه بازیهایی مثل پرتغال – سوئد لایق توپ طلاست .

از سویی دکتر حمیدرضا صدر نیز ریبری را لایق توپ طلا دانست و علتش را موفقیت بایرن در طول سال 2013 دانست هر چند که به این نکته توجه نکرد که به طور مثال سال گذشته مسی هر چند که در طول سال فقط کوپا دل ری را برد ، به این جایزه رسید




تاریخ : سه شنبه 92/10/24 | 10:29 صبح | نویسنده : | نظرات ()
.: Weblog Themes By VatanSkin :.